Batuhan KAYA – SEO – Yazılım – Kişisel ve Güncel Blog

Site 1. rengi

Site 2. rengi

Topbar rengi

Menü ikon

Menü hover

Menü arama

Footer rengi

Tasarım

İçerik Pazarlamacılığı Nedir? Pazarlama Bilimi

SEO
07.04.2020
4
İçerik Pazarlamacılığı Nedir? Pazarlama Bilimi

Eğer pazarlamayı iki felsefeye ayırabilirseniz, biri pazarlama sanatını, diğeri pazarlama bilimini gerektirir. Pazarlama sanatı, bir pazarlama programına giren yaratıcılık olarak nitelendirebiliriz. Bu pazarlamacılar duygulara, görsellere ve hikaye anlatmaya odaklanmıştır.

İçerik Pazarlama Nedir?

OmmWriter, Balsamiq ve Storyteller araç setindeki araçlardan bazıları. Bu araçları kullanmanın dışında, bu pazarlamacıların tasarımda ellerini denemelerini, kopya becerilerini uygulamalarını ve Seth Godin’i okumanızı öneririm.

Pazarlama bilimi veri ve analitikten yanadır. Bu, pazarlamanın sol beyinli, mantıksal yanıdır. Bu tür pazarlamacılar analitik, test etme ve ölçmeyi sever. Bu tür pazarlamacıları sıklıkla Google Analytics gibi araçların ve tercih edilen A / B test araçlarının derinliklerinde bulabilirsiniz.

 

Her ikisini de kullanan ve bunları son derece iyi yapan birisini bulmuşsanız, kendinizi harika bir pazarlamacı buldunuz demektir. Anahtar denge kurmaktır. Bilime çok fazla odaklanırsanız, web siteniz ve pazarlamanız robot olacaktır. Marka imajınız, bir marka mesajının diğerinden daha iyi dönüştürebileceğine dair küçük bir ipucu elde ettiğinizde değişmiş olacaktır.

İçerik Pazarlama Bilimi

Benzer şekilde, sanata çok fazla değer vermek, aslında rezonansa giren şeyleri bilemeyeceğin anlamına gelir çünkü ölçmezsin. Günün sonunda pazarlama, büyüyen şirketler ile ilgilidir. Bunu yapmak için, pazarlama ekibinizde çeşitli beceri setlerine ihtiyacınız olacaktır.

Bugünün Infographic bize Kapost’tan geliyor . İçerik pazarlamasında hem sanata hem de bilime ihtiyaç duyulduğunu gösteriyor. Her iki tarafın nasıl düşündüğünü ve her ikisini de içerik pazarlamasına dahil etmenin neden önemli olduğunu çok daha iyi görüyoruz. Bu grafiği anlamak için İngilizce bilgisine maalesef ihtiyaç vardır.

TR kaynaklarda çok aramama rağmen bu konuya dair bir grafik bulamadığım için bunu sizlere sunmaktayım..

 

Bir önceki yazımız olan E Ticaret Hedefe Ulaşmak İçin Rehber başlıklı makalemizi de okumanızı öneririz.

ZİYARETÇİ YORUMLARI - 0 YORUM

Henüz yorum yapılmamış.

BATUHAN KAYA » Kişisel Blog -
ankara tanıtım filmi