Batuhan KAYA – SEO – Yazılım – Kişisel ve Güncel Blog

Site 1. rengi

Site 2. rengi

Topbar rengi

Menü ikon

Menü hover

Menü arama

Footer rengi

Tasarım

SEO Şirketi Nasıl Seçilir?

SEO
07.04.2020
3
SEO Şirketi Nasıl Seçilir?

GÜVENİLİR BİR SEO ŞİRKETİ NASIL SEÇİLİR

seo şirketi

SEO şirketinin siteye faydaları nelerdir?

Yanlış SEO ortağını seçerseniz, yaptığınız işbirliğinin pozitif yanları negatifler yanlarından ağır basabilir .

FAYDALARI

  • Çalışanların işe odaklanmak için daha fazla zamanı olur.
  • Geliştirilmiş bir web sitesi ve daha iyi kullanıcı deneyimi sağlayabilirsiniz.
  • Google, Bing ve Yelp gibi arama motorlarında geliştirilmiş sıralamalar elde edebilirsiniz.

Bazı ajanslar sadece SEO yaparak size yardımcı olabilir unutmayın. Size de SEO desteği sağlayabilecek bir şirket seçmek her zaman iyi bir fikirdir: içerik pazarlaması , tıklama başına ödeme kampanyaları , sosyal medya yayınları , e-posta pazarlaması ve çok daha fazlası!

Bu karmaşık işi sizin için yapmak için doğru şirketi kiraladığınızda, SEO algoritmalarını ve en iyi uygulamaları öğrenmeye çalışmak yerine işinizi yürütmeye odaklanabilirsiniz.

Güvenilir bir SEO şirketi seçmek için 5 İpucu

Hangi şirketin size ihtiyacınız olan sonuçları alabileceğini nasıl bulabilirsiniz?

Genellikle, cevap sorunun içinde gizlidir, ancak temel bir “evet, bu şirketlerle iletişime geçeceğim” ve “asla, web siteme dokunmuyorlar”şeyler söylemeden önce SEO şirketi incelemelerini, daha önceki çalışmaları ve web sitesi içeriğini okuyarak anlayabilirsiniz.

Aramanızı daraltmak, işletmenize bir ortak bulmanıza yardımcı olmak için aşağıdaki beş ipucunu kullanın.

İPUCU # 1-SEO HEDEFLERİNİZİ AÇIKÇA TANIMLAYIN

İşinizde doğru takım arkadaşlarını bulmak için, öncelikle geliştirmek istediğiniz çevrimiçi varlığınızın hangi alanlarda olduğunu bulmanız gerekir.

Tamamen yeni bir web sitesine ihtiyacınız olabilir veya sadece SEO’ya ihtiyacınız olabilir.

Hangi alanları geliştirmeniz gerektiğinden emin değilseniz, dijital bir pazarlama analizi yapın . İyi bir ajans, hangi alanların odaklanmaya ihtiyacı olduğunu görmek için gereken verilere sahip olacaktır.

İPUCU # 2-VERİLERİNİZİ İZLEYEN BİR SEO ŞİRKETİ BULUN

Özgün bir iş için en iyi çözümleri bulmak adına izlemek ve tüm şirket verilerinizi ölçmek gerekir. O yüzden bu işleri üstlenebilecek bir SEO firması kullanmak isteyeceksiniz.

Telefon görüşmeleri, iletişim formları, site ziyaretleri, tıklama oranları ve daha fazlasını bu sayede takip edebilirsiniz. Şirketiniz için doğru iş stratejilerini seçmek için, içgüdüleri değil, sonuçları temel alarak kararlar almak önemlidir.

(Kapsamlı izleme yöntemlerimiz hakkında Blue Corona ekibi üyesiyle konuşmak için buraya tıklayın!)

İPUCU # 3-YORUMLARI, TECRÜBELERİ & GÖRÜŞLERİ DİKKATE ALIN!

Bir şirket hakkında tarafsız görüşler almanın en iyi yolu nedir?

Yorumlar! Saygın bir ajans bulmak için en iyi yollarından biri kendi referansları ve online değerlendirmeleri okumaktır.

Sık sık şirketin sitesini incelemek veya Google, Yelp, hatta Glassdoor gibi sitelerde onları arayarak bu değerlendirmeleri bulabilirsiniz. (Daha önce çalışanlarının onlar hakkında ne düşündüğünü incelemek için bunu yapabilirsiniz).

Daha kapsamlı bilgi için, onları arayarak veya çevrimiçi bir form göndererek ajansdan önceki çalışmalarını isteyin.

Bu ajansın neler yapabileceğini görmek için harika bir yoldur.

Bir ajans için bir fikir edinmenin başka bir harika yolu, bir referans talep etmektir.

İPUCU # 4-BİR DANIŞMA PROGRAMI

Bir danışma, ekibindeki insanların türü ve tutku ve yaratıcılık düzeyleri için bir fikir edinmenize yardımcı olacaktır.

SEO ajansınızla güvene dayalı bir ilişki kurmak önemlidir, bu nedenle bunu bir fırsat olarak kullanın. Anlattıkları her şeyi anlıyor musun? Tavırları nasıl? Overselling mi? Yaptıkları iş hakkında tutkulu görünüyorlar mı?

İPUCU # 5-SEO BÜTÇENİZİ TANIMLAYIN

Göze alamayacağınız bir hizmete yatırım yapmadan önce bütçenizi önceden planlamayı unutmayın.

Hizmet fiyat aralığında olup olmadığını görmek için erken paket fırsatları ve fiyat aralıkları hakkında soru sormak iyi bir fikirdir.

Çoğu SEO şirketi, hayatınızı kolaylaştıracak çeşitli aylık paketler arasından seçim yapacaktır.

Bir paket anlaşması seçme zamanı geldiğinde, hangi paketin sizi hedefinize ulaştıracağını görmek için orijinal hedefinize geri dönün (İpucu #1).

SEO Şirketi Seçerken Yapılmaması Gereken Hatalar!

Bazen, neye bakmanız gerektiğinden ziyade, Nelerden kaçınmanız gerektiğini bilmek daha kolaydır. Aşağıda bir SEO şirketi seçerken kaçınmanız gereken en önemli beş hata var. Bunlar:

  1. Işıltılı sunumlara kanmayın! Ailen, bir kitabı kapağına göre yargılamamayı öğretmeliydi, ancak hala işletme sahipleri gösterişli satış sunumlarına düşmeye devam ediyorlar. Teori, eğer bir dijital pazarlama ajansı sizin için bu güzel, yüksek teknoloji ürünü pazarlama sahaları yaratırsa, müşterileriniz için de aynısını elde edeceksiniz. (Bu nadiren böyle olur.Güven bana.)
  2. Gizli Taktikler! Şirket sırrı sizin ile paylaşamayız ancak çok gizli taktilerimiz ile sitenizi, satışlarını uçuracağız . Gibi temennilere asla kanmayın!
  3. Ucuz SEO ajansı seçimi. Ucuz etin yahnisi olmaz!
  4. Araştırmanı yapmıyorsun. Bir şirketin önceki çalışmalarına bakın. Çevrimiçi incelemelerini okuyun. Bloglarına göz atın. Onların dili seninle uyuyor mu? Müşterileri size şirketinizi hatırlatıyor mu? İstediğiniz sonuçlara benzer sonuçları belgelediler mi?

İhtiyaçlarım için en iyi SEO şirketini nasıl bulabilirim?

Güzel soru. Küçük işletmeler için en iyi yerel SEO şirketlerini arıyorsanız veya kurumsal bir çözüme ihtiyacınız varsa, doğru şirketi seçmek çok önemlidir.

Bir SEO ortaklığı uzun vadelidir, bu yüzden kimi seçtiğinizden emin olmanız gerekir.

Bütün SEO şirketleri veya içerik pazarlama firmaları, daha fazla trafik, daha iyi sıralamalar (not: sıralamalar başarının gerçek ölçüsü değildir) ve daha fazla yol sözü vermezler. Aşağıdaki gibi bir şey vaat eden herhangi bir SEO şirketinden kaçının:

  • İlk sayfa sıralaması
  • İki katı trafik
  • Anında müşteri
  • Arama motoru gönderimleri
  • ”X sayıda” geri miktarı
  • ROI projeksiyonları

Böyle sözler istiyorsanız, onları bulabilirsiniz, ancak sonuçlar gerçek olmadığında daha sonra pişman olacaksınız.

SİYAH ŞAPKA SEO BELİRTİLERİ

Google, siyah şapka tekniklerini kullanan siteleri cezalandırır ve hasarın tersine çevrilmesi yıllar alabilir.

SEO uzman garantisi veya zaman içinde x miktarda sonuç gibi vaat verirse,  onunla çalışmayın.

Aldatılmak üzere olduğunuzu anlamak için bazı işaretler:

  • Rastgele, berbat web sitelerinden bir ton bağlantı satın almak
  • Yüzlerce sayfa çöp oluşturmak için bir bilgisayar programı kullanma
  • Yinelenen veya kazınmış içeriği kullanma
  • Spam bağlantıları için sahte basın bültenleri gönderme

Sitenizde siyah şapka SEO taktikleri kullanmadıysanız, başlamayın. Ama eğer varsa, web sitenizi temizlemeye yardımcı olabilecek güvenilir bir SEO şirketi ile çalışmanızı öneririz. Google cezası alma şansını riske atmayın .

İşbirliği yapmadan önce SEO şirketine ne sorulur?

Sadece TR’deki SEO şirketleri listesinden birini seçmeden önce, SEO şirket değerlendirmeleri baktığınıza emin olun.

Çok sayıda kişi bir SEO şirketi ile ilgili sorunlar yaşadıysa, burada kötü bir şeyler oluyor demektir. Her endüstrinin farklı nüansları ve farklı tüketici beklentileri olduğu için, belirli endüstrinizde başarıyı kanıtlamaları çok önemlidir.

Ayrıca aşağıdaki soruları da sormalısınız:

  • Şu anki sözleşmemde ne var? Sözleşmeyi tekrar okuyun. Ne içeriyor? Ne zaman bitecek?
  • İptal işlemi nedir? Bazen sözleşmelerin bir bitiş tarihi veya belirli bir süre önce iptal etme ücreti vardır.
  • Nasıl iletişim kuracağız ve ne sıklıkta? İletişim politikanızı sık ayarlayın, aksi takdirde hayal kırıklığı için kendinizi  hazırlıyorsunuz demektir.
  • Analytics / Adwords hesaplarıma ve web siteme tam erişimim var mı? FTP erişimi, CMS erişimi, Analytics erişimi ve AdWords erişimi olan kişileri bilmek yararlıdır.
  • Performans garantisi veriyor musunuz? Böyle bir garantiyi hiçbir şirket veremez. Cevapları sizi kuşkulandırsın.
  • Benimkine benzer şirketler için böyle bir iş yaptın mı? Bu çok önemlidir. Farklı endüstrilerin farklı nüansları ve SEO gereksinimleri vardır, bu da belirli endüstrinizi geriye ve ileriye doğru bilen bir SEO sağlayıcısı bulmanız gerektiği anlamına gelir.
  • Hangi sözleşmeler, bütçeler ve seçenekler mevcuttur? Bütçeniz başlangıç noktanıza, hedeflerinize, rekabetçi manzaraya ve iç yeteneklere bağlı olmalıdır. Herkesin bedeni herkese uymaz.
  • Ücretleriniz ve ödeme seçenekleriniz nelerdir?  SEO maliyetini ödemek için gittiğinizde her yönünü bildiğinizden emin olun. Aksi takdirde, “ödeme yapmadığınız için işten vazgeçmiş olabilirsiniz.”

Bir önceki yazımız olan 2020 İçin En İyi SEO Teknikleri başlıklı makalemizi de okumanızı öneririz.

ZİYARETÇİ YORUMLARI - 0 YORUM

Henüz yorum yapılmamış.

BATUHAN KAYA » Kişisel Blog -
ankara tanıtım filmi