Batuhan KAYA – SEO – Yazılım – Kişisel ve Güncel Blog

Site 1. rengi

Site 2. rengi

Topbar rengi

Menü ikon

Menü hover

Menü arama

Footer rengi

Tasarım

Mobil Reklamlar Neden Oluşturulmalı?

07.04.2020
7

Verilere göre şuan dünyadaki mobil telefon kullanım oranı %65 – %80 arasındadır.  ABD’li yetişkinlerin% 77’si bir akıllı telefona sahip . Reklamları mobil cihazlar için optimize etmek, hemen hemen her işletme sahibinin yapması gereken ilk iştir.

Çoğu zaman, bu reklamlara ilişkin TO, bir tür dönüşüm istiyor. Belki bir satın alma, bir abonelik veya sadece ücretsiz bir deneme kaydıdır.

Ancak tüm mobil reklamlar bunun için uygun mu?

Mobil reklamlarınızı sadece dönüşüm amaçlı düşünüyorsanız, dürüst olmak gerekirse yanlış yapıyorsunuz. Burada paranızı çöpe attığınızı düşünmeniz büyük yanlış olacaktır. Size şimdi en çok dönüşümü elde edeceğiniz mobil reklam taktikleri sunarak başarınızı arttıracağız.

Kitlenizi çekmek için bir mobil reklam tasarlamada daha başarılı olacaksınız .

Bu makalede, neden en başarılı mobil reklamların hedef kitle katılımını teşvik eden reklamlar olduğunu tartışacağız.

Ardından, reklamlarınızı etkileşimi teşvik etmek için nasıl kullanacağınızı göreceksiniz. Sonunda, gelecekteki dönüşümler için kendinizi hazırlamanın doğru katılımını nasıl teşvik edeceğinizi keşfedeceksiniz.

Mobil reklam izleyicisine reklamın artılarını ve eksilerini analiz ederek başlayalım.

Neden mobil reklamlarda sadece dönüşüm hedeflemiyorsun?

Ne düşündüğünü biliyorum.

Katılımın son amacı yine de bir dönüşümse, neden yalnızca süreci kolaylaştırıp dönüştürmeyi amaçlayan reklamlar yayınlamıyorsunuz?

Bu sorunun birkaç cevabı var.

İlki, hem mobil hem de masaüstü reklamlar için geçerlidir: çok saldırgan reklamlar her zaman hata olacaktır. Örnek trendyol sizce harika bir reklam çalışması mı yaptı? bence kesinlikle hayır.

Bu HubSpot Araştırma  çalışmasından elde edilen bulgulara bir göz atın . Yani, tüketicilerin reklam engelleyicileri kullanmasının ilk üç nedenini öğrenin;

Verilere göre şuan dünyadaki mobil telefon kullanım oranı %65 – %80 arasındadır.  ABD’li yetişkinlerin% 77’si bir akıllı telefona sahip . Reklamları mobil cihazlar için optimize etmek, hemen hemen her işletme sahibinin yapması gereken ilk iştir.

Çoğu zaman, bu reklamlara ilişkin TO, bir tür dönüşüm istiyor. Belki bir satın alma, bir abonelik veya sadece ücretsiz bir deneme kaydıdır.

Ancak tüm mobil reklamlar bunun için uygun mu?

Mobil reklamlarınızı sadece dönüşüm amaçlı düşünüyorsanız, dürüst olmak gerekirse yanlış yapıyorsunuz. Burada paranızı çöpe attığınızı düşünmeniz büyük yanlış olacaktır. Size şimdi en çok dönüşümü elde edeceğiniz mobil reklam taktikleri sunarak başarınızı arttıracağız.

Kitlenizi çekmek için bir mobil reklam tasarlamada daha başarılı olacaksınız .

Bu makalede, neden en başarılı mobil reklamların hedef kitle katılımını teşvik eden reklamlar olduğunu tartışacağız.

Ardından, reklamlarınızı etkileşimi teşvik etmek için nasıl kullanacağınızı göreceksiniz. Sonunda, gelecekteki dönüşümler için kendinizi hazırlamanın doğru katılımını nasıl teşvik edeceğinizi keşfedeceksiniz.

Mobil reklam izleyicisine reklamın artılarını ve eksilerini analiz ederek başlayalım.

Yazı İçi Başlıklar

Neden mobil reklamlarda sadece dönüşüm hedeflemiyorsun?

Ne düşündüğünü biliyorum.

Katılımın son amacı yine de bir dönüşümse, neden yalnızca süreci kolaylaştırıp dönüştürmeyi amaçlayan reklamlar yayınlamıyorsunuz?

Bu sorunun birkaç cevabı var.

İlki, hem mobil hem de masaüstü reklamlar için geçerlidir: çok saldırgan reklamlar her zaman hata olacaktır. Örnek trendyol sizce harika bir reklam çalışması mı yaptı? bence kesinlikle hayır.

Bu HubSpot Araştırma  çalışmasından elde edilen bulgulara bir göz atın . Yani, tüketicilerin reklam engelleyicileri kullanmasının ilk üç nedenini öğrenin;

hubspot reklam engelleyici kullanma nedenleri

Dönüştürmek için yapılan reklamların, yararlı veya ilgi çekici olmak yerine, sinir bozucu, rahatsız edici ve hatta bir güvenlik endişesi olarak ortaya çıkabileceğini tahmin edebilirsiniz.

Ve eğer bu sizin reklamınızsa, reklam engelleyicileri kullanmayanlar bile onu görmezden gelecektir. Teklifinizin değerini açık ve net bir şekilde belirtmezseniz, reklamınız yalnızca arka planda kaybolur.

Bu nedenle, çok satan bir dönüşüm reklamının her zaman yıldız bir fikir olmamasının nedeni budur. Peki, neden bu tür bir reklam özellikle mobil reklamverenler için bir engel teşkil ediyor?

Kısacası, birçok insan hala telefonlarından bir şeyler satın almıyor.

Şimdilik, mobil siteniz kitlenizi dönüştürmek için en iyi yer değil.

Son olarak, kullanıcılar mobil reklamlarınızı sosyal medyada gördüklerinde , ilk kez işletmeniz hakkında duyuyorlar .

Bu tüketiciler henüz sizden satın almaya hazır değil. Peki neden onlara para harcamalıyım?

En iyi sosyal medya reklamları markanız için farkındalık yaratır. Herhangi bir ortamda olduğu gibi, sosyal medya kullanıcılarının da dönüşüm yapmadan önce satış hakkında bilgi edinmeleri önemlidir.

Dönüşüm olmazsa “mobil reklamda siteye girme” nedir?

İlki, muhtemelen en aşina olduğunuzdur: açılış sayfası etkileşimi.

Reklamınız, tüketicileri, formunuzu doldurma, satın alma işlemleri vb. Gibi işlemleri tamamladıkları sitenize yönlendirir.

Bir işletme olarak, bu ise nihai hedefiniz. Ancak, son bölümde tartıştığımız gibi, doğrudan bir dönüşüme gitmek rotaya gitmek mobil reklamlarla kolay değildir. Bunu yapmaya çalışmak çok fazla kaynak israfına neden olabilir.

Alternatif bir katılım türü bir web sitesi ziyaretidir.

Bunu, hemen çıkma oranı ve ortalama oturum süresi gibi metriklerden ölçebilirsiniz.

Birinden bir blog yazısını okumasını isteyen bir reklam web sitesinin katılımını artırır, çünkü blog gönderileri genellikle diğer sayfalardan daha uzun oturum saatleri görür.

Diğer bir tür sosyal medya etkileşimidir.

Hayranlar veya takipçiler sosyal medya sayfanızla etkileşime geçtiğinde – kişisel etiketinizi beğenme, paylaşma, yorum yapma veya kullanma – markanızla etkileşime girerler.

Sonunda, marka katılımı var.

Bu müşteri sadakati ve tekrar iş gibi ölçütlerle ölçülür.

Ayrıca Net Promoter Puanınızla da ölçülebilir . Bu, markanızın kaç müşterisinin beğenileceğine ve kaçının iyileştirme için yer açtığına dayanan bir puandır.

Net Promoter Score,  uzun vadede müşteriyi elde tutmayı geliştirmenin en iyi yollarından biridir .

Peki tüm bu tür katılımlar size tam olarak nasıl para kazandırıyor?

Yeni başlayanlar için, bu tür bağlantılardan herhangi birinin artırılması bir müşterinin markanıza olan güvenini güçlendirecektir.

Sonunda dönüştürmelerini istiyorsanız, bu bir zorunluluktur. İnsanlar güvenmedikleri markalardan satın almazlar.

Onları daha sonra yeniden dönüşümle, kusursuz bir reklamla, dönüşüm sağlamaya yönlendirmeye devam edebilirsiniz.

Mobil reklamlar, üç alternatif etkileşim türünü de arttırmanın mükemmel yoludur. Daha sonra, katılımlı reklamlarınızın öne çıkmasını sağlamak için dört temel ipucuna bakacağız.

1. Mobil  Reklam kitlenizi bilin

Mobil reklamlarınızı görüntüleyen tüketiciler, mutlaka masaüstü reklamlarınızı görüntüleyen tüketiciler değildir.

Mobil kullanıcılar, masaüstü kullanıcılardan farklı davranır.

Bu, dikkate almaları gereken kendi analitik kümelerine sahip oldukları anlamına gelir.

Erişiminizi en üst düzeye çıkarmak için mobil kitlenizin hem demografik hem de psikografilerini öğrenebilirsiniz .

İhtiyacınız olan tüm bilgiler Google Analytics’te bulunmaktadır .

2. Mobil yerel reklamcılık kullanın

Mobil yerel reklamcılık  , bir reklamın, üzerinde çalıştığı uygulama veya mobil siteyle karışmasını sağlayan bir reklam biçimidir.

Reklamveren genellikle mobil bir yerel reklamın yayınlandığı alanı satın alır.

Bu reklamcılık biçimi özellikle popülerdir, çünkü katılımı arttırdığı bilinmektedir.

Sekiz tür mobil yerel reklamcılık türü vardır. Ama şimdilik, tanıma ihtimaliniz en yüksek üçe bakacağız.

İlki, İç İçi Sosyal reklamcılık.

Bu, sağ kenar çubuğunda olmayan Facebook reklamı. Birinin beslemesinin ortasında, tıpkı normal bir görevde göründüğü gibi görünüyor.

İkinci tür Yayın İçi İçerik, birincisine çok benziyor.

Ancak, bu reklamlar bir sosyal medya yayını gibi görünmek yerine, reklamın yayınlandığı sitenin içeriği gibi görünmek için yapılır.

Son fakat en az olmayan: Ücretli Arama reklamları.

Muhtemelen bu konuda çok şey duymuşsundur. Arama motoru sonuç sayfalarında görünen Google AdWords reklamları

Yerel reklamlar içerikle harmanlandığı için, Google Alışveriş reklamları gibi daha fazla reklam-y reklamına göre çok büyük bir avantaja sahiptir.

Yerel reklamlar, “afiş körlüğü” olan müşterilere ulaşır.

Bu reklamların görülmesi ve alakalı olması daha muhtemeldir, çünkü en çok katılımın olduğu yer: içerik alanları .

Mantık burada bizim tarafımızda ve sayılar da öyle.

3. Reklamlarla güven oluşturun

“Güven inşa etmeniz” gerektiğini söylemek kolay.

AdWords üzerinden bir reklam yayınladığınızı varsayalım.

Yardımcı olmak istiyorsanız Google reklamverenlerinin reklamınızı gördüklerinde ne yapmaya çalıştıklarını düşünmeniz gerekir.

İzleyiciniz bir sonraki adımın ne olduğunu bilmiyorsa, başarılarınızı listelemenin pek faydası olmayacağını unutmayın.

Kullanıcıları sitenize yönlendirmek için bir CTA ekleyin, hatta “daha fazlasını okuyun” veya “daha fazlasını izleyin” tarzı harekete geçireceği işlemler yapabilirsiniz.

Sonuç

Mobil reklamlar yalnızca dönüştürülmek üzere tasarlanmadı.

Çoğu müşteri mobil cihazlarında alışveriş yapmakta tereddüt ediyor.

Neyse ki, dönüşümler tek etkileşim türü değil. Mobil reklamlarınızı web sitesi katılımını, sosyal medya katılımını ve marka katılımını desteklemek için kullanarak müşterilerinizi daha sonra dönüştürmeyi kolaylaştıracaksınız.

Reklamınızı oluşturmaya başlamadan önce, özellikle mobil kullanıcılarınız için analitiği inceleyin.

Etkileşiminizi optimize etmek için mobil yerel reklamcılık kullanın ve kitlenizi markanıza güvenmeye teşvik eden reklamlar oluşturun.

Son olarak,  Facebook Sayfası Beğeni reklamlarıyla meşgul olmayın . Bunun yerine, gelecekte onları takip edebilmeniz için özel kitleler oluşturarak Facebook reklamlarından en iyi şekilde yararlanın. Yazımızı okuduğunuz için teşekkür ederim batuhankaya.com.tr

ZİYARETÇİ YORUMLARI - 0 YORUM

Henüz yorum yapılmamış.

BATUHAN KAYA » Kişisel Blog -
ankara tanıtım filmi